خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/26 - 18:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نوش آبادی عنوان کرد:

شروع عملیات اجرایی پروژه مترو ورامین در آینده ای نزدیک

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت:  عملیات اجرایی پروژه مترو ورامین همانند پروژه کمربندی قلعه نو، در آینده نزدیک شروع خواهد شد.

بعه گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسین نوش آبادی با اعلام این خبر اظهار کرد: در جلسه اخیری که در ریاست جمهوری برگزار شد ، همه دست‌اندرکاران و مسئولان ذی ربط در حوزه حمل و نقل ریلی، بر اجرای سریع مترو که از مصوبات سفر جناب رئیس جمهور است تاکید کردند.



نماینده مردم شهرستان‌های ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس بیان کرد: بیمارستان پیشوا از جمله پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به دیار پانزده خرداد است و باید در موعد مقرر بهره‌برداری شود.



رئیس مجمع نمایندگان شهرستانهای استان تهران عنوان کرد: انتقال پساب تهران برای تأمین آب زراعی به دشت بزرگ ورامین به سرعت در حال اجرا می باشد و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.



نوش‌آبادی مطرح کرد: پایانه مسافری جهت تامین آسایش و امنیت رفت و آمد شهروندان پیشوایی، یک ضرورت جدی و لازم است فرمانداری و شهرداری پیشوا، زمینه های احداث آن را با کمک وزارت کشور، فراهم کنند.



نوش آبادی گفت: تاسیس شعبه جدید تامین اجتماعی در دستور کار سازمان تامین اجتماعی استان تهران است و به زودی افتتاح خواهد شد.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: مجوز پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در پیشوا صادر شده است و بخش غیر دولتی مقدمات اجرای آن را شروع کرده است ؛ شهرک صنعتی شهرستان پیشوا در حال توسعه است و بستر اشتغال هزاران نفر را در این منطقه فراهم کرده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 361787
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار